Dressed up.

Bilde tyvlånt fra Irina sin blogg. Det eneste bildet av meg fra Vixen Blog Awards. Jeg hadde  på meg en fantstisk kjole fra Ane Blich House sin Vintage kjeller. Den er fra Jaeger, og er som en morgenkåpe. Men en stram morgenkåpe, med skulderputer. Classy og enkel, helt perfekt synes jeg. Ikke at det er mulig å se den skikkelig på dette bildet, synd. Vesken er i grønt slangeskinn, fra by Malene Birger. Min very good looking friend på bildet, er Irina´s lillebror.

-jorunn maria

One thought on “Dressed up.

Legg igjen en kommentar

