Soup

Bastant. Det nye suppestedet her i Bergen. Jeg var der for første gang i dag. And so was Jesus.. Interessant valg av veggkunst synes jeg. De har en liten, super meny, om man liker suppe. Jeg spiste Indisk Dal, drakk smoothie fra vinglass og spiste en deilig brownie. Jeg ville egentlig ha brunsjen deres, men de var utsolgt for den. Det gjør ingenting, for jeg skal helt klart tilbake. Det var et bra sted å sitte ned og betjeningen var superchill. Bastant altså, stikk innom der. I Lille Øvregate.

Og ifølge dem selv: Vi kan skryte av å være atkins-, paleo-, lavkarbo- og lindberghvennlig.

Slurp. -jorunn maria

Legg igjen en kommentar

