MERRY X-MAS

Tyvlånt fra Anna Dello Russo.

God Jul til alle sammen!

Litt for sent ute, men sånn er det når man besøker slekten på landet. Ikke alle har det nyeste innen data/internett, som min far feks, derfor ingen blogginnlegg de siste dagene. Har dere hatt en fin en? Vi har hatt noen stille dager på Karmøy. I dag er det retur til Bergen, og jeg vet om en som gleder seg. I morgen skal vi begynne på nye vindusutstillinger på SUNDT. Gjett hva tema er denne gangen??

Gleder meg! -jorunn maria

2 thoughts on “MERRY X-MAS

  1. Cecilie sier:

    Du må komme på besøk, tante! Haha, awkward å skrive her, men hvordan skal jeg ellers få skrevet dette til deg cx

    BTW; Kjempebra blogg! Leser den ofte c:
    Glem hva jeg har skrevet, dette var teit av meg, haha.

Legg igjen en kommentar

