SVA LAUNCH PARTY

I kveld var det lanseringsfest for siste nummer av SVA, den ble holdt på frisørsalongen Ramm av Ramsvik. SVA er forresten, for de som nå lurer, det eneste norske motebladet som distribueres til det store utland. Og det har sin base her i lille Bergen, respect! Masse hyggelige mennesker, god mat og drikke. Og goodiebags, jeg klarte å få med med tre stykker hjem. Ser jeg når jeg nå teller over .. Dermed kan jeg dele med dere, konkurranse kommer.

Ullis din linselus, sorry at jeg ikke kom meg til Feliz! 😉 -jorunn maria

 

3 thoughts on “SVA LAUNCH PARTY

Legg igjen en kommentar

