ENDELIG PARTY

Det var lenge siden forrige «The Weekend» nå! I går var jeg ute for kanskje 4. gang denne høsten. Det er jo egentlig altfor lite og sjelden, men sånn blir det når man har så mye gøy å gjøre på jobb.. I alle fall, lørdag kom jeg meg ut dørene. Først på Bernhoft konsert, som var helt fantastisk. Snakk om å eie sitt publikum. Takk for musikken! Etterpå fikk vi være med på festligheter på Bølgen & Moi. Derfor bilder av mat! Vi fikk alskens herligheter servert, laks, oster, kake, økologisk boblevann. Det var det beste jeg har vært med på på lenge. Personalet der må være de triveligste menneskene ever. Før var lørdagslunsj på «Bølgen» nesten fast på programmet. Men så forflytter man seg innimellom og bytter på de faste stedene, nå derimot, er Bølgen tilbake i bevisstheten. Jeg skal dit på lunsj om ikke lenge. Anbefaler alle å gjøre det samme.

Har dere hatt en fin helg? -jorunn maria

One thought on “ENDELIG PARTY

Legg igjen en kommentar

