COCONUT WATER IS THE CLEAR LIQUID INSIDE YOUNG COCONUTS

Jeg har ny genser fra BIK BOK som helt klart blir en favoritt i høst. Den er uten tvil inspirert av Isabel Marant genseren fra hennes forrige fall/winter kolleksjon, bare at denne kostet meg kun 199 kroner. De har den på BIK BOK på SUNDT motehus!

Briller A.J. Morgan    –    Smykker Fashionology  (bestiller du noe innen 14.august får du med en gave fra Fashionology, jeg fikk halvmånesmykket jeg har på meg på bildene.)

Med sol ute og kokosnøttvann i fancy flaske/drikkedings ble det sommer på terassen i dag. Vannet skal være veeeldig sundt: Fat-free, cholesterol-free, low-calorie, super-hydrating, naturally rich in electrolytes — the touted benefits of America’s latest health craze, coconut water, seem endless. 

-jorunn maria

 

 

2 thoughts on “COCONUT WATER IS THE CLEAR LIQUID INSIDE YOUNG COCONUTS

Legg igjen en kommentar

