INNIMELLOM SKJER DET I BERGEN!

I dag fant jeg en perle av en butikk her i Bergen! En liten outlet-butikk med et fantastisk utvalg. De selger samples fra blant andre Halston Heritage, Milly og Tibi. Alt til meget overkommelige priser. Jeg skal innom og handle så ofte jeg har penger til det. Jeg er jo en supernerd når det kommer til klær. Jeg elsker silke og kashmir, og det er nettopp denslags man finner her. Jeg glemte å ta bilde av butikkens fasade. Ordner det i morgen.

Nettside for butikken kommer snart, og det blir mulig å klikke varer hjem. Gled dere! Jeg har akkurat fått bekreftet shoot med Cath in The City nå på lørdag, så da skal jeg låne med meg klær fra butikken, så får dere se dem på.

Alle fashionLovers må ta turen innom butikken som ligger vegg-i-vegg med Dromedar i Bergen.

2 thoughts on “INNIMELLOM SKJER DET I BERGEN!

  1. Tina ( CHARDONNAY ) sier:

    Kjære Jorunn,
    Bedre seint enn aldri:)
    Tusen takk for den fantastisk innlegg! Suppert at du ville dele dette med Bergenserene. Jeg elsker bloggen din. Du reiser snart til USA, hvor lenge skal du være i USA? Have a safe journey and keep in touch.

    Kind regards
    Tina

  2. Tilbaketråkk: Sundtbloggen

Legg igjen en kommentar

