GOOD TIMES

Behind the scenes Prada Spring/Summer 2011 Campaign Video.

Det er ikke fordi jeg ikke gidder, jeg har bare hatt null tid til bloggen. 09-21 hver dag denne uken har jeg tilbragt på SUNDT MOTEHUS. Og det har vært intet mindre enn fantastisk. Sammen med Ann Brodin fra Stockholm har jeg vært med og laget nye vindusutstillinger. Ann er sjef og den som designer utstillingene, jeg er assistenten hennes. Jeg regnet med at jeg ville trives i jobben, men at det skulle bli så sinnsykt gøy som det er, det hadde jeg ikke kunnet forestille meg. Èn gang hver måned lages nye vinduer, i morgen gjør vi oss ferdige for denne gang. Så er det bare å glede seg til neste skift. Jeg har ikke fått tatt bilder, men det kommer. Både her, og på SUNDT-bloggen, ikke glem å lese den også!

Legg igjen en kommentar

