IS SPRING IN THE AIR.

Ja, nå har det vært dårlig blogging de siste dagene. Det er ikke fordi jeg har vært bissy. Jeg har bare vært lat.. Og jeg har kuret meg med Master Cleanse. Urgh.. Det vil si saltvann til frokost, vann med sirup, sitron og cayennepepper resten av dagen, samt noen kopper urtete. I 10 dager skulle jeg gjøre dette, men O fraværende selvdisiplin reddet meg fra sultedøden. Jeg holdt kun 3,5 dager. Takk O lov. Men sulten og ensomheten på lørdagskvelden førte meg og symaskinene mine sammen igjen. Så noe godt kom ut av det. Jeg har sydd en jakke og en t-shirt, begge er nesten ferdige. Det er mulig det forblir sånn, men det vil nå vise seg.

Nå må jeg bla i modellarkiver og finne fine folk til shoot. I går tror jeg forresten at jeg fikk et ganske fint kompliment. En av PUDDER-damene fortalte Fred at de hadde måttet kjøpe platen til Jarle Bernhoft bare for å finne ut hvem som hadde gjort bildene. Kult.

Legg igjen en kommentar

