>Ut på tur!

>

Walter Van Beirendonck Fall/Winter 2011
Kl. 22.58 går nattoget til Oslo, fra Bergen. Og jeg skal være med. Jeg skal tilbringe hele uken i Oslo og gjøre forskjellige jobber. Isabella Mork har lagt opp til en kjempeuke i hovedstaden, vi begynner rett på med shoot i morgen, så plukking til ny shoot som skal foregå på onsdag og enda en ny shoot i helgen. Blir deilig å komme seg på tur igjen. Jeg ser virkelig frem til dette! Nå må jeg bare få pakket, jeg får det liksom ikke til, aldri før i siste sekund. Da stresser jeg rundt som en gal, så jeg får vel se Top Model før jeg går i gang. Sånn at jeg er sikker på at jeg får stresset i dag også liksom.
Legg igjen en kommentar

