>A little chocolate now and then doesn´t hurt

>

I dag fikk jeg spørsmål fra en fast leser om jeg ikke kunne lage en deilig gulrotkake og legge ut bilder og oppskrift her. Det kan hende jeg kan, men kaker har aldri vært noe jeg har lykkes særlig bra med. Derimot så hadde jeg vært en runde ute og handlet inn til konfekt! Jeg møtte venninne Kari på kafé, sa at jeg hadde lyst på konfektoppskrifter, og hun ramset opp tre forskjellige til meg. Fantastisk! Så i kveld har jeg prøvd å gå inn i Juliette Binoche sin rolle fra Chocolat. Jeg var vel ikke kjempeflink, men nå står Chilli sjokoladen til avkjøling, og jeg er stolt og ikke minst hungrig på mere. Jeg må teste alle oppskriftene fra Kari, og lete opp flere på internettet. Dritgøy jo! Og super gave til tanter og naboer når de blir lagt i glass som pyntes med bånd. 
Jeg fikk akkurat en telefon, sa hei, og fikk til svar- hei husmor. Det er jo hyggelig å høre for en som meg som vasker gulv ca hver tredje måned og lager middag hjemme max tre dager i uken. Men i desember blir jeg litt husmor, det stemmer nok. Jeg elsker jul, stemningen og forberedelsene. Og nissen.
Legg igjen en kommentar

