Paaaaaariiiis!

>

Jeg vil reise nå! Booket hotel i går. Trodde jeg skulle tilbake til mitt og Kari´s favoritt-hotell, men så fant jeg et annet. Nesten like billig, det kom på 1800kr for fire netter istedet for 1500.- Latterlige priser, standarden står i forhold selvfølgelig. Men siden jeg ikke har råd til luxushoteller, som naturligvis kler meg best, velger jeg de i helt andre enden. De som er vindskjeve og sjarmerende.
Ser koselig ut dette vel? Jeg gleder meg så det kiler i magen. Lastet ned sikkert 10 Paris-apps til iphonen i går. Måtte ukene suse avgårde. Og det gjør de nok. Det er jo snart jul! Det er heller ikke å kimse av. Er det noen som har en oppskrift på julekonfekt som er bankers? En som gir bra resultat selvom man er ganske lite flink på kjøkkenet? Jeg tar imot med takk.

One thought on “Paaaaaariiiis!

Legg igjen en kommentar

