>Lanvin.

>

Så, hva ble det til at jeg kjøpte fra Lanvin kolleksjonen …

Først den sorte kjolen, og så gikk jeg innom dagen etterpå også, det førte til at jeg kjøpte et skjørt. Et altfor stort skjørt, menmen, skal nok få det til å funke likevel. Tror jeg må ut og kjøpe en sort polo-genser til det. Solbriller var det ingen som hadde returnert. Så de har jeg ordnet meg på annet vis. På finn.no er det svenske jenter som selger plagg og smykker fra kolleksjonen. De har vel handlet i Sverige, og selger dem med ekstra fortjeneste i Norge. Jeg får brillene for 350 norske, de kostet egentlig 200.- Skulle i tillegg ha betalt porto på 100 svenske, men så har det seg sånn at hun jeg kjøper av bor i Göteborg, og det gjør min mamma også! Så mamma plukker opp, og jeg får dem når jeg drar dit på juleferie. Det ordner seg alltid vettu!

Legg igjen en kommentar

