>Jul-Julegaver-Etsy!!

>

Det nærmer seg jul! Tro det eller ei. Og jeg er ingen fan av juleshopping. Jeg har hatt mine butikk-jobber, så jeg vet hvor stressende det er for de som står bak kassen, og hvilket press de har fra sine sjefer om å selge nok, mye og mere enn noen gang før. Hvor koselig er det. Og så alle menneskene som stresser rundt med lange handlelister. Og så det at ingen egentlig trenger noe som helst. Det er kanskje det som byr meg mest imot. Finne på noe, bare for å finne på noe, fordi alle må få noe, og det skal helst være noe dyrt. Jeg vil helst bare lage ting, eller kjøpe brukt. Så i år, er året det blir endring. I år får dere gaver fra Etsy! Hele gjengen. Etsy har alt, alt man ikke har fra før. Hjemmedesignede klær, vesker, tilbehør, vintage klær, vesker, sko, hjemmelagede kremer, såper, parfymer, kunst, keramikk osv osv i det uendelige. Mye rart, mye ubrukelig, og masse kult!
Alt på bildene er fra Etsy, jeg har allerede bestilt parfymen TOBACCO, basert på en parfyme-oppskrift fra 1920-30-tallet. Ikke som julegave, bare nok en gave til meg selv …

One thought on “>Jul-Julegaver-Etsy!!

Legg igjen en kommentar

